Dagens make!

Hej!
Idag bad jag Anna att plocka fram lite skuggor åt mig tills jag skulle börja jobba, för att få lite variation. Annars blir det lätt att man använder sig av de skuggorna man "brukar" använda. Så Anna hade plockat fram en rolig kombination av blåa, svarta och lite rosa toner.
 

Det blev lite sotat, och jag lade även till ögonpennan "Storm" som eyeliner runt hela ögat.
Eftersom jag har blå ögon, är det sällan jag sminkar mig i blått, men det är snyggt det med! Eftersom jag bröt av med lite rosa och svart, så försvinner inte min ögonfärg, så som den hade gjort om jag använt bara blå toner runt hela ögat.
Produkter:
Superfoundation "Fudge" och "Chestnut"

Loose powder "Transparent 2"
Microsilkpowder "Bronze"
Rouge "Fresh pink"

Browshade "no2"
Skuggor: Indian river, Hawaii, Cameleont, Little rock och Shiny blue
Crystal gloss "Roseship"

Kram Sofie


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kanon snyggt gumman!! Du har sååå vackra ögon, man kan inte fatta att det är dina riktiga fransar.. Pussipuss

2010-08-06 @ 15:16:34
Postat av: Sofie

Tack så mkt gumman :)

2010-08-07 @ 16:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0