En till sminkning!

Denna tjej hade otroligt vackra drag,
med låånga ögonfransar att bli avis på!
Hon ville ha en mörk, mörk skuggning
och efter en del justeringar med just mer mer färg fick vi det här strålande resultatet;
(kameran tar verkligen bort så mkt färg och kontrast kolla bara bild nr 2)
(haha jag tog det steg för steg och hoppades att hon ville ha liiiite ljusare just för att jag älskade hennes naturligt vackra ögon-men det viktigaste av allt är att kunden känner sig nöjd, glad och som sig själv när denne lämnar stolen och absolut inte överkörd-och kunden har typ alltid rätt så min vision lade jag fram med glimten i ögat såklart!)
Hoppas att du hade en toppen 18-års fest!! Kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0