MOTD!

Ikväll har jag vart på ett stort dop för underbara lilla Claudia, dotter till stolta pappa Sharbel och mamma Suda
det var jättefint och hon bar den sötaste dopklänning jag har sett.
Nu har jag visserligen bara vart på tre dop i hela mitt liv men... =)
Dagen till ära använde jag shimmriga färger,
kombon silver, guld och vinröd..
Mistcakeeyeliner grå och svart mascara.
på kinderna Mistrougerna Natural och Pink Coral...nu blev jag plötsligt osäker på om det är det den heter lr om jag blandar ihop två st till ett namn nu? Virrigt värre Anna....jag kommer säkert på det i samma sekund jag postar inlägget...
på läpparna Mistglosset Candy med en liten touch av silverskugga i.
Jepp idag blev det visst att blanda lite hej vilt och här är resultatet;
Trevlig kväll nu bästa "läsare"!

Kommentarer
Postat av: Jenny (mist)

Super snyggt gumsan! Du e sååå duktig.. <3 Kraaam

2010-08-31 @ 10:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0