Motd!

Idag är jag helt ledig och har passat på att rensa bland mina sminkväskor.
Hittade flera skuggor som jag knappt eller aldrig har använt. Minst ett 20tal faktiskt...
Valde ut tre stycken av dem som fick ingå i dagens sminkning:
Ber som vanligt om ursäkt för den taskiga bildkvalitén!
Detta har jag använt:
Supersilkfoundation; ALMOND
Concealer; SAND
LoosePowder; TRANSPARENT No.3
Rouge; Blush
Highlight; (en vit med liite shimmer i, namnet har nötts bort)
Eyeshadow; HAMPTON (mörkbrun med shimmer)
Colorvibration: TENESSE
Eyebust: Antique star
Mascara; Black
Cakeeyeliner; EGGPLANT (en helt underbar färg)
På läpparna har jag bara ett ALOE VERA cerat, är otroligt torr om läpparna just nu!
Haha nu kan jag ju gå här hemma i myskläder och med skurmoppen och känna mig glammig i fejjan iaf!
Hoppas ni har det bra i regnet...KRAM

Kommentarer
Postat av: Gabbie

Vad snyggt och fräscht! :D

2010-08-02 @ 17:32:27
URL: http://mistingelsta.blogg.se/
Postat av: Helena

Snyggt!! Vad betyder MOTD? (Jag e lite trög)=))

2010-08-02 @ 18:23:13
URL: http://mistingelsta.blogg.se/
Postat av: Anna

haha det betyder MakeOfToDay jag skriver också NOTD som är förkortn på NailsOfToday.... Har tagit efter de "stora" sminkbloggarna,..vi måste ju vara lika coola ;)

KRAm

2010-08-02 @ 20:45:39
Postat av: Anna

Jätte snygg make up!

Har du något tips om hur man sminkar sig så att ansiktet ser smalare ut?

2010-08-03 @ 02:17:02
Postat av: Sara

Fint gumman! Som vanligt. :)

Det är skönt att vara mejkad när man har myskläder. Det känns lite glammigt ändå. :)

2010-08-03 @ 09:22:39
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0