Sminkning!

Ojoj vad vi hade att göra igår!
Vi var fem i butiken som hade händerna fulla non stop hela dagen! Super härligt!
Vår lilla modevisning gick strålande, vi fick så mycket peppande beröm efteråt så det var inte klokt!
Jag har själv inte sett några bilder än och väntar spänt på att få se dem här på bloggen! =)
Jag önskar att jag hade fått se någon av visningarna från "publiksidan" men eftersom vi var fullbokade hela dagen
stod jag och sminkade och plockade bryn då det hela pågick. Ja så jag såg ju allt men inte framifrån...
Det vi visade upp var höstens färger och hår inspiration. Blandannat, de djupa lila, gröna och blå färgerna.
Buskiga bryn, blekta läppar. Ja man kan säga att det verkligen finns nåt för alla att hämta under hösten 2010..
Nog om visningen som det nog snart bloggas mer om ändå.
Här kommer bilder på en supersöt tjej som jobbar på esprit som jag sminkade i fredags.
Jag gjorde en mörk mörk lila variant och drog ut formen för att framhöva hennes ögonfärg och form och lade in en hint av röd för att
"dra en tråd till håret":
Jag hoppas att hon hade en rolig kväll!
Kram Anna

Kommentarer
Postat av: sofie

ååh, den sminkningen va sååå snygg Anna!

2010-08-29 @ 13:09:11
Postat av: Jenny (mist)

Verkligen kanon snyggt!:) <3

2010-08-31 @ 11:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0