Uppskattning!

Häromdagen fick jag också en blomma på jobbet :)

Dét uppskattade jag väldigt mycket! TACK!
Jag själv skulle vilja dela ut blommor till följande personer:

Mina kära arebetskamrater, Jenny, Gabbie, Anna och Helena. För att ni gjorde ett kanonjobb i helgen, och för att ni är världens duktigaste och bästa kollegor!
Min familj, för att ni stöttar och alltid finns där!
Modellerna, publiken och kunderna i helgen, för att ni hjälpte till att göra vårat ettårsjubileum så otroligt bra, utan er hade det inte gått!

TACK!

Kramar Sofie


Kommentarer
Postat av: Jenny (mist)

Den var du absolut värd Sofie!:) Du har gjort ett kanon jobb inför allt som var i helgen... Tack alla underbara kolegor, ja älskar att jobba ihop med er <3 Å stort TACK till modellerna som ställde upp, bra jobbat!!!! :D Kramar/Jenny

2010-08-31 @ 10:57:12
Postat av: Anna

jag håller med jenny till punkt och pricka!

pusskram till er...

2010-08-31 @ 13:57:36
Postat av: Malin Edström

Du var verkligen värd en liten uppskattning!Du har jobbat så hårt inför jubileumet.

Kram mamma!!

2010-09-01 @ 13:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0