Vackra Carolina!

Häromdagen hade jag denna tjej inne i butiken. Hon hade bokat upp sig för smink och hår, för att fixa några fina bilder! Jag tycker att hon är så gudomligt vacker!
Håret har jag stylat med plattångslockar, och ganska mkt tupering. En klassisk, avslappnad och väldigt snygg frisyr, som funkar till vardags, till fest och till glammigaste galan! Sminkningen gjorde jag på två olika sätt. En jordnära look, där man bara fokuserar på Carolinas naturliga skönhet. Sedan förstärkte jag sminket lite, med mörkare skuggor och lite mer färg på läpparna.

Vill du också bli sminkad och stylad? Perfekt inför festen, bröllopet eller plåtningen. Tveka inte att boka tid hos oss i butiken!
Kram Sofie

011 31 33 36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0