As you wish

Hej hopp!
Kul att ni är så många som redan röstat men ni är mååååånga fler som klickar er in här varje dag och eftersom vi så gärna vill att ni ska fortsätta klicka er in här så ber vi er rösta på vad ni vill se mer av :)
Några av er ville veta mer om oss så här kommer lite om lilla mig då :)
  • Jag passar sjukt bra i rosa skuggor på ögonen men skulle hellre brottas med hungriga lejon än att gå runt med rosa ögonskugga. Anledning: Jag hatar rosa!
  • Att sminka vanliga skönhetsminkningar tycker jag är jätteroligt. Men jag ÄLSKAR att sminka specialeffekt, göra kroppsmålningar och andra extrema sminkningar.
  • Tre saker jag ALLTID måste ha i sminkväskan: Ögonbrynskugga, ögonfransböjare och min älskade ögonfranskam

Vad är era 3 måsten i sminkväskan? :)

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Mary

Hej! var kan man köpa en sådan ögonfrans kam? Jag har letat efter den överallt.Ha det bra

2012-03-21 @ 20:37:39
Postat av: Mist Sthlm Norrköping

Hej, vi har frankam inne i butiken.



För kännedom så har vi flyttat Mist butiken och finns numera på Ateljé Carlsbecker from 2 april.

Du hittar oss på skolgatan 8 i city.



Varmt välkommen in till oss!

För mer info el bokning ring 011-31 33 36.



Vi ses där, Mvh Mist Personalen

2012-04-20 @ 08:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0