Dagens hyllning

Dagens hyllning går till mina älskade fransar som jag har på bilden nedan. Jag köpte dom för över 2 år sedan och har använt dom ganska flitigt sedan dess.
Tro det eller ej men jag har gärna så lite smink som möjligt när jag inte jobbar. Så när jag går på fest blir det mest en bas, lite mascara och ibland tar jag steget längre och limmar på mina älskade fransar :)

Det jag älskar mest med dom är att dom är så lätta, snygga och har så sjukt bra kvalité!
Finns att köpa hos oss på Mist Stockholm, Ingelsta!

Historien  om varför den högra fransen lossnat då:

Jag är vääääääldigt känslig för starka dofter. Mina ögon börjar klia, svullnar upp och blir tårfyllda, jag nyser ut mina inälvor och i värsta fall kan jag inte andas.
Typiskt då att en kund kommer in med en jättestark parfym och vill ha hjälp.
Mina ögon såg ut som Niagarafallen efter en minut och jag trodde att det var kört för fransarna. Men dom höll ändå jävligt bra men tanke på hur mycket jag klia :)
Så nu vet ni ;)

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Sandy

hur mycket kostar lösögonfransarna hos er? (=

2010-12-27 @ 23:08:32
URL: http://sandyamanda.blogg.se/
Postat av: Kristin (mist)

90:- kostar dom jag har på bilden :)

2010-12-27 @ 23:47:45
Postat av: bella

Hallo snygging skulle bara dubbel kolla sa Att de va 31 / 12 kl halv 2?:) (kunde egentligen messat men ville synas här:p )



God fortsättning // Bella

2010-12-28 @ 13:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0