Ett missförstånd

God morgon! Jepp ni läste rätt, jag vakna för en stund sen....underbart att vara ledig ibland hehe :)
Men denna morgon har inte varit helt felfri dock. Medans jag fortfarande låg o sov får jag ett sms av Sofie som undrar om jag orkar jobba heldag imorn så hon kan vara ledig. Självklart svarar jag utan att tänka mer på saken och fortsätter sova.
När jag sen vaknar igen, käkar frukost, dricker kaffe och sätter mig framför datorn (mina dagliga rutiner) går jag in på bloggen och läser att Sofie varit med om en bilolycka!!
Min första tanke är att hon ändå mår bra i och med att hon orkar jobba idag men att hon kanske ändå skadat sig och därför vill vara ledig imorn.
Men nej nej gott folk...Sofie mår jättebra och det hela var ett missförstånd. Hon själv inte inblandad i olyckan men hon var fast i trafiken som olyckan hade orsakat. Om man bortser från det tråkiga då (olyckan) så är det rätt så roligt ändå :P
Kickar igång denna vecka med en sminkning ja gjort för ett tag sen

Lite blå/svart med frostigt glitter på sidorna. Grymt cool sminkning irl!

Jag vet, fransen på högra ögat hade lossnat. Berättar mer om det senare ;)

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: sofie

ahahhah förlåt! jag är så otydlig! och förlåt om jag väckte dig med :(

2010-12-27 @ 18:28:23
Postat av: sofie igen

sjukt snygg make gumman!!!

2010-12-27 @ 18:29:11
Postat av: Kristin

Hahahaha de e lugnt ja e bara glad att du är okej! Tack så mycket hjärtat, känns som att jag verkligen snöat in mig i mörka färger nu men de blir så snyggt juh :)

2010-12-27 @ 20:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0