Favoriter

Hej alla söta!
Lovade juh att lägga upp bilder på våra favorit läppstift som tips för er eftersom vi imorgon har 20% rabatt på alla läppstift!
Tanken var att jag skulle prova alla på läpparna och visa så ni ser hur dom ser ut på läpparna men p.g.a kylan har min underläpp spruckit och blöder en del så tyvärr kunde jag inte måla något på läpparna idag :(
Men jag har bild på favoriterna i alla fall och här är dom:
Hann dock inte skriva ner nummer på dom och det är inget jag kan i huvudet tyvärr men ser ni en favorit så är det bara att komma in till oss och säga att den var med i detta inlägg så hjälper vi dig :)
Min favorit är den rosa som blir lite "nude" färgad på läpparna. Och den röda är en klassiker!
Kramar Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0