Glad lucia!

Hej allihopa! Hur mår ni? Jag mår toppen! Idag är jag på MYCKET bättre humör :D
Glad Lucia på er förresten :) Hur har ni firat? Själv har jag gjort samma som jag gör varje år den 13:e december....jag plockar fram Oliver Twist och börjar läsa :) Hihi denna tradition började faktiskt när jag var 4 år gammal och var och tittade på min brors Luciatåg och träffade min framtida lärare. Hon vart så glad när hon hörde att jag kunde läsa så jag fick den boken av henne. Jag gick hem, började läsa och hann precis läsa ut den till julafton :)
Numera läser jag såklart mycket fortare haha men traditionen består, jag börjar läsa på Luciadagen och till julafton har jag läst ut den :)
Så dagens sminkning är faktiskt inspirerad av just Oliver Twist:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0