How to

Hur gör man en eyeliner av sin favorit eyedust?

Svar: Den frågan får jag ganska ofta av skeptiska kunder som har svårt att tro att man kan göra eyeliner av en eyedust eftersom att den är i lösform. Men det går och det är busenkelt att göra :)
Börja med att:
Blanda ihop riktigt bra, se till att få bort alla klumpar.

Använd din eyeliner pensel till att applicera med. Doppa penseln i massan, rör om litegrann för att få in blandningen bland stråna i penseln och applicera därefter som du gör med din vanliga eyeliner.

Färdigt! Här har jag lagt på både övre och undre fransraderna och jag har inte lagt mascara ännu men däremot har jag böjt fransarna för att få mer stöd av dom när jag lägger på eyelinern.
Tänk på att använda en alkoholfri ansiktskräm så att inte ögonen börjar svida :)

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Niiice tips :)

2010-12-13 @ 19:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0