In the end, it doesn´t even matter

Jag brukar inte ta upp privata saker på bloggen och det tänker jag inte börja med heller. Men igår var jag väldigt nära att mista personer som står mig nära p.g.a en person som valde att hata.
Ilska, hat och okunnighet leder till att folk tar dumma beslut och det är det som gjort att jag suttit hela dygnet och tröstat chockade vänner. Slösa inte er tid på att hata när det finns miljoner andra bättre saker att göra av sin tid! Nu ska jag fortsätta trösta och finnas för mina vänner så därför hamnar bloggen lite åt sidan idag vilket jag hoppas att ni förstår :)

Wisdom, justice and love är en av mina favoritlåtar i detta album...

Kramar K

Kommentarer
Postat av: lotta

har äntligen hittat albumet på spotify! lyssnar på wisdom, justice and love just nu! :)

2010-12-13 @ 21:42:59
URL: http://lottet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0