Inside the fires of a thousand suns...

Asså jag beundrar Therese för det krävs en heeeeel del tålamod att få till så snygga linjer! Åhh ser fram emot min tur idag, har gett Therese helt o hållet fria händer så vi får se hur snyggt det blir denna gång. Dock får det inte vara några rosa eller röda färger :)
Efter att jag fixat klart naglarna blir det jobb så nu måste jag börja sminka mig och det gör jag såklart till världens bästa Linkin Parks senaste album, A thousands suns....Kärlek <3

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! undrar lite priser på att fixa naglarna?? typ fila och få ett lack?? MVH Therese :)

2010-12-21 @ 13:10:42
Postat av: Kristin (mist)

Hej Therese!

Jag kan rekommendera en vanlig manikyr om du bara vill fräscha upp naglarna lite. Den går på 295:- och händerna känns som nya :)

För mer info är det nog bäst att du ringer till butiken och pratar med Therese som är nagelterapeuten. Numret dit är 011 31 33 36

Kramar

2010-12-21 @ 13:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0