Lite bryntips :)

För mig är det superviktigt med välvårdade bryn! Tyvärr har mina bryn en tendens att lossna/fälla under stressiga perioder. Jättekonstigt, jag vet. Så osminkade är dom ganska glesa och tunna, men jag håller dom ändå alltid formade! Så ett bra knep för min del är vår brynskugga! Att använda skugga istället för penna till brynen är ett måste enligt mig. Det blir mer naturligt, mjukare och kladdar inte!
Brynen är jätteviktiga tycker jag! En snygg sminkning blir inte lika snygg om inte brynen är fixade!

Här får ni ett praktexempel på skillnaden:

Dessa två bilder visar er mina bryn, ofixade. Alltså icke ifyllda.


Och på denna bild ovan, ser ni mig med fixade bryn, dvs ifyllda med Browshade no 2, och fixerade med Browmousse, som är en genomskinlig browfix.
Brynskuggan hjälper dig effektivt att markera, fylla i, korrigera och lyfta dina ögonbryn. Kom gärna in och prova, och se skillnaden själv!
Kram Sofie

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha va gör du vaken så tidigt :P

2010-12-05 @ 10:55:04
Postat av: sofie

någon smart tjej lärde mig hur man tidsinställer :)

2010-12-05 @ 14:13:37
Postat av: Kristin

Hahahaha ingen orsak ;)

2010-12-05 @ 16:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0