Ni frågar, vi svarar

Hej!
Jag har använt I.d Bare minerals ett bra tag och är supernöjd men känner att jag vill variera lite. Ska jag byta underlag? Isf vilket?




Svar: Jag själv är en trogen användare av i.d sedan 3 år tillbax! Jag älskar i.d för den känns inte på ansiktet och är väldigt vårdande. Man kan till och med sova med den (inget jag rekommenderar dock) och en liten burk varar i flera månader utan att härskna.
Däremot kan jag tycka att den inte är särskilt täckande för mig med mycket acne så därför använder jag en annan, mer täckande foundation när jag t.ex jobbar, går på fest etc.
Om du är nöjd med ditt underlag tycker jag absolut att du ska hålla dig till den men det går ju såklart att variera, så som jag gör.
Kom gärna in till oss då så hjälper vi dig att hitta rätt underlag som passar just dig :)
Kramar Kristin & co på Mist Stockholm, Ingelsta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0