One month

Åhh vet ni vad jag kom på precis?? Det är ingen vanlig dag idag juh...den är den 21:a december idag och det betyder att om exakt 1 MÅNAD FYLLER JAG ÅR!!!! Wohooo :D
Det tycker jag att vi firar med en tävling, vad tycker ni?

Hahaha jaaaa då kör vi! Såhär blir det då:

  • Den 21:a Januari (den stooooora dagen) kommer jag att lägga upp 5 olika frågor här på bloggen. Från och med idag, fram till den 21:a Januari kommer svaren att dyka upp lite då och då här på bloggen så det gäller att verkligen hålla utkik (eller så kan man fuska och kolla arkiven sen haha)!
  • Frågorna kan handla om allt mellan himmel och jord men jag kommer inte direkt att vara diskret med svaren, dom kommer som sagt dyka upp lite då och då dock i olika formuleringar. MEN, eftersom jag är rätt så busig av mig måste jag varna er för kuggfrågor mohahaha ;)
  • Jag kommer att skriva tävlingsvillkoren mer detaljerat i samband med frågorna.
  • Vinnaren dras den 25 Januari och priset är en Sminkning+Hårstyling den 29:e Januari!
Lycka till!

Gissa vad jag önskar mig...sooooooool!!


Kramar Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0