Some older versions of me

Hej hej, hallå bloggen!
Jag tänkte visa er lite olika verisioner av mig idag :) Ni har ju bara sett mig i min nuvarande, naturliga hårfärg, men jag har haft sååå många olika hårfärger! Säg gärna vilken ni gillar bäst :)
(anledningen till detta inlägg är att jag sjukt gärna vill förändra mig lite, men nejnejnej jag har lovat mig själv att sluta färga håret hela tiden, så snälla säg till mig att fortsätta ha som jag har)

1. Brunrött trivdes jag jättebra i! På denna bild är jag ca 17-18 år kan jag tänka mig!


2. Mörkbrunt har jag också haft. Här kan jag nog ha varit ca 19 år.



3. Gul-blond med extensions. Några tappra försök att bli blond igen, efter alla dessa färger resulterade i gult hår typ :) Här är jag ca 20 år kan jag tänka mig.



4. Natural blonde :) Såhär ser jag ut nu. Lite tråkigt kan tyckas, men det är ett helsike att få tillbaka sin egen hårfärg, så nu blir det (nog) att behålla denna :)
Utöver detta har jag även haft svart och ljusbrunt. Men hittar inga bilder påp det :)

Vad tycker du att jag passar bäst i?
KramSofie

Kommentarer
Postat av: Gabbie

Du är så snygg i din naturliga hårfärg! och så himla duktig som håller dig från att färga d!! hihi:P GOTT NYTT ÅR GIRLS!

PUSS

Postat av: Lovisa

Du är jättefin som du är i blond, tycker dock inte att håret på bild 3 ser gult ut. Så tycker du är fin när hela håret är så ljust men slingorna du gjorde sista blev skitbra! Men har faktiskt bild 1 som lite favvo, du är så sööt!

2010-12-30 @ 15:45:59
Postat av: annelie

Du är såå fin i ditt naturliga superfina hår..alltid lika fin...tänk om man hade ditt hår sötis <3 puss puss

Gott Nytt År på er alla på Mist Sthlm Ingelsta

2010-12-30 @ 21:50:37
Postat av: Anna (mist)

Du är ju skitsnygg nu, men du var jättefin i färgen på första bilden!

kRAM KRAM

2010-12-30 @ 23:11:50
Postat av: Jenny (Mist)

Du är super fin i allt gumsan!! Men som du har nu är du finast i!!:) Pussipuss

2010-12-31 @ 04:24:21
Postat av: natta

du är finast i det du har nu, naturligt o jättefin blond färg! kram :)

2011-01-01 @ 18:14:09
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack fina vänner, kollegor och läsare :) vad glad jag blir av era värmande ord! Hoppas ni alla haft ett riktigt bra år;) kraaam

2011-01-02 @ 00:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0