Välkommen hem Sofie!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi, vad gulliga ni är! Har saknat er oxå! Snart ses vi! Så får vi ta igen allting :D pussokram <3

2010-12-04 @ 10:38:18
URL: http://mistingelsta.blogg.se/
Postat av: nathalie

Heej :) Det var jag som var inne på otten igår och pratade med er... Nu vet jag inte vad du ljusa tjejen heter men du var SUPERGULLIG! hihi.



Kolla gärna in min make up blogg :) Kram!

Postat av: Jenny ( mist)

Hii hii!! Ska bli härligt att få se dig gumman, å få höra hur du har haft det, se lite kort oxå vore nice!! Pussipuss <3

2010-12-04 @ 12:05:29
Postat av: Jenny ( mist)

Hej Nathalie! Vad gullig du var igår på otten, super kul att få prata med dig o dina kompisar, jätte roligt att höra att du gillar våran blogg.. Kom gärna in i butiken o säg hej när du har vägarna förbi, hoppas att ni hade roligt igår sedan när kristin o jag hade gått..:) kraaam / Jenny

2010-12-04 @ 18:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0