Försenad MOTD!

Aj aj då, sist jag jobbade gjorde jag ju både naglar och tog kort på dagens make
och så har jag totalt glömt bort att lägga ut det!
Trixade till så att jag fick tre helt lediga dagar så jag och sambo rymde iväg från allt
vad nu husrenovering, jobb, tv, datorer, stress innebär.
Nu är jag iaf tillbaka och här får ni ett bildregn över maken:
Jag har använt;
Cakeeyelinern glittrar svagt men det syns dock inte på bilderna :/
Jag älskar att leka med starka färger, och man kan faktiskt få den gulaste gul att
smälta in fint och harmoniskt med "det andra".
jag lade också till en colorvibration på läpparna i efterhand, kommer inte ihåg namnet men det
är lite ljusare aprikos färg....
Undrar ni något så skriv och fråga!
Hoppas att ni har en härlig sommar och inte sitter inne framför bloggar allt för mkt! ;)
KRAM Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0