En sminkning från maj månad!

Heeej alla glada!
Här kommer en sminkning som jag hade i början av maj. Jag är verkligen skitblek på den här bilden, mot vad jag är nu. Jag har haft tur med vädret på mina få lediga dagar, så nu är jag på gång att bli en riktig sommar-brunis :) Älskar solen och den energi, färg och lycka som den ger:) Ska försöka fota en sminkning snart så ni får se färg-skillnaden :)

Jag håller med Anna om att det är svårt att få med alla färger och former till hundra procent när man fotar en sminkning, men jag har använt mig av härliga lila toner och mycket skimmer. På läpparna har jag ett Crystal glosset "Blueberry" som ger lyster, glans och illusionen av volym :)

KRAM SOFIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0