Hade ni en bra midsommar?

Hur var eran midsommar?
Jag har nu varit ledig i två dagar, för igår var det stängt här på Ingelsta och i fredag jobbade Gabbie 10-14. Så idag är det mitt pass 10-18, och vädret jäklas såklart med mig och solen strålar! Typiskt när man jobbar inne hela dagen! Hoppas att det håller i sig länge!!

Min midsommar var trevlig! Spenderade den hemma hos Anna i Stavsjö. Lekar, grillning, trevligt sällskap och bra väder!

Jag hade på mig en blommig klänning, vita sommarskor med hög klack och en fin blommkrans på huvudet :) Sminkningen fick vara ganska enkel, med en bra bas, mjuka toner i rosa och lila på ögonen, lite vit och svart ögonpenna för att öppna upp, respektive markera ögonen. Till läpparna hade jag glanset "Candy" från Mist såklart. En härlig sommarfärg i rosa toner.
Kram Sofie

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fin du var. :) Söt klänning!

Nu har vi ju hälsat på varandra på varandras jobb också. ;)

2010-06-27 @ 11:47:26
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack söta du :) hihi jaa det har vi ju! Och handlat av varandra dessutom! Kollade in på din blogg häromdagen med. Snygg lila sminkning du hade gjort! Ha en bra kväll! Kram :)

2010-06-27 @ 17:54:34
URL: http://mistingelsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0