Make of the day!

Hej gott folk!
Jag slänger upp en bild på en sminkning som jag gjorde på Malin, min systers kompis, när hon och min syster var inne på jobbet och hjälpte till med flyers m.m. för någon månad sedan :)
Basen hade Malin lagt själv hemma, men ögon och läppar fixade jag till.
Jag valde att matcha läpparna med Malins snygga glasögonbågar. Det blev riktigt läckert. Jag har använt både läppstift och läppglans, båda från Mist såklart!
Ögonmaken syns inte så jätteväl här, men jag har grundat med Highlight, en skugga som inte syns så mkt, men gör väldigt mkt för helheten. Efter det har jag använt "Specialbase" som är en svart, krämig produkt som man kan använda till specialeffekter, ögonsminkningar osv. Ovanpå specialbase la jag ett skitsnyggt glitter, som heter Ducati, och skimrar mestadels i silver.
Kram Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0