MOTD....from another day! ;)

Jag är ju verkligen urusel på att lägga upp bilder på mig själv och mina egna makeuper! Sorry för det..
Jag har försökt tusen gånger att få till bra inspirerande bilder, speciellt när jag har lite roliga
icke "vardagliga" makeuper på jobbet...men mobilkameran är verkligen dålig och tar bort
för mkt färg och itensitet i skuggorna...
jag får träna på nåt sånt där redigerinsgprogram andra sminkbloggar använder för att
verkligen få fram sminkningarna!....Ni får komma in på jobbet och titta istället =)
Aja....vilket fall här är ett par bilder på en make.
Blått passar jättebra till bruna ögon, dock är jag urdålig på att sminka mig i blått själv....den här dagen var ett undantag och visst är det fint? =)
Alla färger och verktyg är från MIST. Kika in och få hjälp att ta fram färger som passar just dig vetja!
Ha en bra kväll! kram // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0