Sofie framför kameran! (Modell för en dag)

Jag bara älskar att fixa ihop plåtningar! Många har jag gjort bara för att det är kul! Sminka, fixa hår, bestämma miljö och teman osv!
Men jag tycker även att det är roligt att stå framför kameran! Så jag tänkte bjuda på några bilder när jag själv "leker" modell :) Självklart är det jag själv som sminkat, fixat hår och kläder!



Vi kommer faktiskt att köra igång ganska snart med "MODELL FÖR EN DAG" här i butiken! Är det något för dig? Håll utkik i kommande Nollelva (tidningen) eller kom in i butiken för mer info!
KRAM SOFIE


Kommentarer
Postat av: Helene

Du är så vacker flicka! Du är en modell! Kram

2010-06-18 @ 19:49:42
Postat av: Sofie

Tack Helene! Det värmde väldigt mycket! KRAM

2010-06-18 @ 19:55:31
Postat av: Evelina

Snyggt!

2010-06-22 @ 13:17:18
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0