Sofie/Dagens make :)

Hej och hå! Nu kan vi andas ut lite här på Ingelsta. Vi har haft dagen fullproppad med underbart söta, vackra o gulliga bal-tjejer! Gud vad roligt det har varit. De är så snygga i sina fina uppsättningar och vackra sminkningar. Vi har hunnit fota i stort sett alla, men de bilderna kommer upp senare under helgen.
Nu tänkte jag lägga upp min "dagens make" och vill påpeka att detta smink suttit såhär bra sedan kl 08.00 imorse, och denna bild togs av Jenny nu kl 18.00.


Jag har använt:

Bas: Supersilk foundation "Almond", blandat med Excellence foundation "Nude". Transparent 2 löspuder, Microsilk powder "Bronze" och rouget "Fresh pink"
Ögon: "Alabama", "Singapore", "Paris" "Freja star", Cake eyeliner "Black", vit ögonpenna "Snow".
Bryn: Browshade "no 2"
Läppar: Penna "Marielle", Crystal gloss "Candy"

Ha en fin fredagskväll, nu ska jag jobba vidare!

Kram Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0