Världens bästa arbetskamrater!

Jag har då världens bästa arbetskamrater! Jag har varit ledig i helgen (vilket inte har hänt på väldigt länge) för att både jag och min sambo fyllt år osv. Jenny, Gabbie och Anna har skött butiken så otroligt bra, och jag har kunnat slappna av och njutit av alla mina lediga minuter! Så jag vill bara tacka er för det  underbart bra jobb ni gjort tjejer! STOR KRAM TILL ER! Dessutom hittade jag en födelsedagspresent till mig, från söta JENNY när jag kom imorse, sådär lagom måndagstrött! Gud vad glad jag blev!Tack hjärtat!


I lördags var jag (även fast jag var ledig) och fixade hår och make på Kerstin som skulle på bröllop. Det blev riktigt lyckat, och jag ska visa bilder, så fort jag har fått in dom i datorn.

Nu ska jag jobba vidare. Kom in och hälsa på vettja :)

KRAM Sofie


Kommentarer
Postat av: Gabbie

HAPPY BIRTHDAY SNYGGING! /G

Postat av: Jenny

Skönt att du kunde njuta av ledigheten stumpan!O kul att du tyckte om presenten, var ju bara en lite grej... :D Vi ses snart.. Pussipuss

2010-06-16 @ 17:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0