Idag är vi glada!

För idag kommer min vän hem till mig och ska ställa
upp som modell och provdocka inför ett kommande projekt.
Det ska bli två olika "mejkar" i genren fashion/fantasy....i think...
Det kommer behövas;
Glimmer >Check!
Glitter > Check!
Strass > Check!
Extreme lashes > Check!
Allt jag behöver finns i MIST sortiment och exakt vilka produkter jag har använt
lägger jag upp senare när jag får tillåtelse att visa bilderna!
Jag ska också göra manikyr senare idag och då kommer lite inspirationsbilder upp
här i bloggen.
Så länge kan ni få en gammal bild på min hemmagjorda franska manikyr...
Haha det är ju mina egna naglar så de kanske är lite ojämna i längden..
och kolla in det snygga rivsåret! =)
Vi på MIST INGELSTA har just nu 20% på alla nagellack och vi har i precis alla färger.
Kom in och titta!
KRAM anna

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vill ha dina Naglar!!!! "orättvist" Hiii

2010-05-31 @ 18:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0