Lekfullt!

Som Anna nyss nämnde, så har det varit full rulle idag!
Jag var på salong Swea imorse och sminkade Sofia, inför hennes Skärgårdsbröllop. Hon blev så otroligt vacker, i både smink och hår! Men jag glömde min mobil i bilen, och hann inte springa tillbaka och fota, då jag behövde infinna mig på jobbet så fort som möjligt!
Jenny lägger nog upp lite bilder från dagens sminkningar så fort hon får tid :)

Det är otroligt
vad mycket man kan göra med smink. Det är bara fantasin som sätter stopp. Denna lekfulla sminkning gjorde jag en dag för några månader sedan när jag hade tråkigt.
Det var fortfarande snö ute när jag gjorde denna, så min inspiration kom från is och kyla.
Jag får lägga upp något lite mer somrigt nästa gång :)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan vad läckert gumsan!!! Du har såå otroligt vackra ögon, kul att du vill måla dom lite extra!!! Kraaaam :*

2010-05-31 @ 18:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0