Sjuk!

Hej där!
Jag vet att jag utlovade en sminkning på Malin som skulle på bröllop,
men jag har vart sängliggande i flera dagar nu och har inte haft ork att
gör någonting så tyvärr får jag ta tillbaka mitt löfte.
Jag kan däremot lägga upp ett par bilder på en gammal sminkning som jag
har gjort, en klassisk naturell/brud sminkning.
Nu ska vi se...
Tjejen hade otroligt torr hud, och ni som har det, det är viktigt att ni smörjer ordentligt med en
anpassad fuktighetscreme innan ni lägger en make. På Mist har vi cremer till alla hudtyper.
Basen är från MIST-kom in så hjälper vi dig att få exakt din ton, vi har hur mkt färger som helst.
Browshade nr 2. Knepet är att vara lätt på handen så att det ser naturligt ut, speciellt när du är så där blond.
Ögon; Highlight, moonlight- den använder jag nästan alltid. Mörkare brun skugga: Cork och den ljusare bruna har namnet försvunnit på. har för mig att den började på A.....i butiken har vi hur många nyanser som helst som vi kan prova ut så det passar dig perfekt.
Eyeliner; eggplant
Mascara: eggplant/aburgine, använder jag ofta. Mycket oftare ämn brun mascara till naturell sminkning, otroligt vacker färg!
Läppar; Läpppenna; natural och lipstick nr 05.
Rouge; Naturell/Blush.
Alla produkter från mist!
Sminkningen lade jag någongång under 2009 och är som sagt en klassiker som alltid kommer att vara fin!
Kram till er! // ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0