I'm back!

Eftersom jag inte haft någon internet hemma har jag tyvärr inte kunnat blogga som några av er kanske märkt :)
Men nu är internet tillbaka här hemma så för att kompensera för mitt dåliga bloggande tänker jag bjuda er på ett litet bildregn :)
Söta Emma fick sig en röd/orange sminkning av mig
Tjejerna skulle ut och ville vara lite farliga :)
Jenny sminkade den här söta tjejen som skulle på bröllop i lördags
Kika in här lite senare idag då jag ska avslöja ett jätteroligt erbjudande!!!
Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: sofie

kul att du är igång igen :) hoppas ni fått iordning hemma oxå :) kraam

2010-11-15 @ 12:29:06
URL: http://mistingelsta.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vilken fin sminkning på tjejen längst ner!

2010-11-16 @ 16:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0