Jenny

Igår var det fullt upp från morgon till kväll! Så fort Jenny vaknar så vet jag att hon har en massa bilder att visa men jag har dom allra allra värdefullaste bilderna som jag kommer minnas resten av mitt liv....bilderna på Jenny med lockigt hår!!!!!





Efter en heeeel månads tjatande om att få locka hennes hår kommer hon då fram till mig (självmant) igår och undrar om jag kan locka o styla hennes hår. Så fort jag hade hoppat o skuttat klart av glädjen plockade jag då fram locktång, spray o kam och satte igång. Jenny fick dock hjälpa till med några lockar då ja skulle fixa lite naglar (berättar mer om det sen) men the final touch gjorde jag och fasiken vad den kvinnan passar i lockar!!
Tycker inte ni det?? Alla som tycker att Jenny ska ha lockigt hår mer ofta skriver ett JA i detta inlägg ;)

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Michelle

jätte snyggt:) du var jätte fin i utsläppt jenny! STORT JA:D

2010-11-28 @ 17:03:16
Postat av: Alexandra,

åh vad fin du blev!! :D Absolut JA!

2010-11-28 @ 21:05:16
Postat av: Anna.J

JAAAA!! :) Om möjligt ännu finare än vanligt gumman! Kram

2010-11-28 @ 21:44:44
Postat av: Erika

JA, du var skit fin jenny :D

2010-11-29 @ 11:43:08
Postat av: Jenny ( mist )

Ååå vad ni är gulliga, glad jag blir:D ska försöka ha håret utsläppt å lockigt oftare.. Hiiii... Kramar till er

2010-11-29 @ 21:59:07
Postat av: Lena

JAAAA ;o)

2010-11-29 @ 22:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0