Några Halloweenbilder från igår.

Igår hade vi fullt upp från 10-23!!!Mestadels halloweensminkningar men även en del vanliga festmaker. Jag tror att Kristin har över 100 bilder från igår på sin kamera, jag har endast ett par st. Så jag bjuder till att börja med på 2 jobb jag gjorde under dagen i butiken igår.
Andreas som skulle på den stora festen Majestiq:

Blev skitcoolt!

Jimmy fick jag fria händer på, så jag ville skapa en död look, lite dracula inspirerad. Ganska enkel, men lagom scary :)

Blek foundation, och vitt puder. Svart uttonat i gult runt ögonen, vit Specialbase i bryn och hår, och svarta läppar uttonat i mörkrött.
Vi har massor mer roligt att bjuda på, så håll utkik :)
Kram Sofie

Kommentarer
Postat av: annelie

amen vilken häftig sminkning... snyggt <3 kram

2010-11-08 @ 15:51:40
Postat av: Jenny (mist)

Kanon bra jobbat Sofie, gryma killar...:D

2010-11-08 @ 16:09:58
Postat av: sofie

tack söta ni :) vad glad jag blir av era ord <3

2010-11-08 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0