Dagens make! by Jenny

Det som är roligt är när man enkelt kan gå från en snygg "vardags make" till en "fest make" med små knep... *Super kul*
Till "vardags-maken" har jag använt Colour vibration: "Rome"  & "Kingo" sedan Eye Dust: "Tyr star" den gröna Cake-linern. Rouge: "Autumn.. sist men inte minst läppstift No:12...

Jag började med att lägga en mörklila skugga "Covington" över de gröna skuggorna, vinklade formen lite (Kattformade ögat) blir lite fräckare då, och jag som börjar få lite hängande ögonlock passar det perfekt att forma om ögat lite "höja upp". Sedan en Eye dust: "Cyren star" som jag skuggade med så resultatet skulle bli lite mjukare.. En svart kajalpenna på vattenlinjen gör att blicken blir intensivare..Ett starkare rouge "Blush" och ett läppstift med lite mera färg på  No:113 *Kanon snyggt*  avslutade med ett läppglas "Blueberry" och ett par singel fransar som pricken över I!!  KLART... Vad tycker ni blev det någon skillnad?? Kraaam /J :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig du är gumman! Sen är du snygg oxå! Lycka till på scenen i morgon! Stor kram Anna.J.

2010-10-29 @ 19:54:33
Postat av: Sandra

Jenny du är så fin... Både med och utan smink :) Tack så jätte mkt för de fina naglarna, ska komma tillbaka fler ggr!!

2010-10-30 @ 01:40:53
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0