Den nya tjejen

Hej alla glada! Mitt namn är Kristin och jag är den nya tjejen här i världens bästa Mist Stockholm, Ingelsta.
Jag är sedan 2 år tillbaka utbildad Master make up artist & hårstylist men har jobbat inom skönhet större delen av mitt liv och gör allt från vardagssminkningar till kroppsmålningar och bruduppsättningar. Ring till Mist Stockholm, Ingelsta för att boka tid hos mig eller nån av mina grymt duktiga kollegor på tel. nr. 011313336

Lite jobb som jag har gjort här i ett slarvigt collage =)
Kika in här igen om en stund då jag ska avslöja en vääldigt rolig nyhet!!
Kramar K

Kommentarer
Postat av: Jenny (mist)

Du är såå välkommen till oss på "Mist ingelsta" gumsan!!! :) Kraaaam

2010-10-03 @ 15:56:38
Postat av: Kristin

Åhhh tackar så mycket =) Kraamis

2010-10-03 @ 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0