Halloweenbilder!

Igår var det FULLTFULLTFULLT upp på Mist Stockholm Ingelsta! Svettigt, stressigt, men jäkligt kul! Vår satsning på Halloween har verkligen blivit lyckad! Otroligt många hade bokat till både i fredags, och igår, och även massvis nästa helg! Skitkul!
Så här kommer ett bildregn med olika sminkningar från igår .. hann ju verkligen inte fota alla TYVÄRR :(
(känsliga personer varnas, och du tittar på egen risk)


Kalle till vänster sminkad av Sofie och Erik till höger, sminkad av Kristin. Tyvärr fick vi ingen närbild! Riktigt synd. Men det är en köttig brännskada, med brännsår, blod och bölder, inspirerad av "Two Face" i Batman ... Riktigt coola, snygga och läskiga blev killarna!



En väldigt trasig Emil! RIKTIGT bra sminkat av Kristin! Tanken bakom är att Emil blivit påkörd, jagad genom skogen, slagits med monster och så vidare :)


Cornelia sminkad som Poison Ivy, av Sofie. Tog även lite bilder i butiken, men jag ville ha med peruk och hela utstyrseln :)



Emmy,  sminkad av Sofie. Hon har just förlorat en riktigt tuff Baseballmatch! Slagen med baseballträet på kinden, fått bollen på ögat, och skrapat upp pannan .... Bredvid Emmy står krigaren Malin!




Jag och min vän Lovisa föreställer The Twin Vampires! Lösfransar, vampyrbett, massa blod och röda läppar fick vara vår utstyrsel :) Duktiga Kristin hjälpte oss med de infekterade betten!


Detta var alla bilderjag hade på min kamera ... Jag tror och HOPPAS att Kristin och Jenny har fler bilder :) Bland annat på skotthål, knivskuren, och några helt vanliga makeuper :)
Kram Sofie


Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh, va duktiga o kreativa ni är...verkligen hemska bilder med hjälp av smink....kul att följa er fina blogg :) kram

2010-10-31 @ 11:52:04
Postat av: Sofie

Tack så mkt Annelie :) Puss o kram :)

2010-10-31 @ 12:21:42
Postat av: Kristin

Sofie du är så jäääävla grym!!!! Fy fan ja gråter av stolthet när ja kollar på bilderna vilket grymt team vi är!!!! :)

Hör med Emil btw han tog bild på tjejerna ja sminka tror ja :) Kram

2010-10-31 @ 13:21:50
Postat av: sofie

Tack söta du :) vad glad jag blir! skitbra jobbat igår, verkligen! du är oxå grym oh hela teamet är GRYMT <3 :)

2010-10-31 @ 16:40:10
Postat av: Anna

Hej tjejer!! BRA JOBBAT JAG ÄR FETT AVUNDSJUK! ....

ni ser ut att ha haft6 det riktigt roligt...



kram på er

2010-10-31 @ 17:37:11
Postat av: Malin E

Jag blir riktigt rädd när jag ser bilderna, det der så himla verkligt ut. Ni är verkligen jätte duktiga tjejer!!

Lycka till i fortsättningen oxå!!

2010-10-31 @ 20:16:25
Postat av: Skönhetsbloggen!

Wow! Ser galet verkligt ut!

2010-10-31 @ 23:27:56
URL: http://frida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0