Two face

Asså ja kan inte beskriva hur roligt ja hade igår!! Sofie och jag hade FULLT upp i butiken...det var blod, svett o tårar överallt och vi hann knappt få i oss en bit mat men fyyyy fasiiiiken va roliiigt vi hade!!!
Jag är ju som lyckligast när jag sminkar specialeffekter (älskar att bloda ner folk haha) och Sofie var så jääääkla grym igår!! Dagen gick så fort och jag fick göra min favvosminkning EVER nämligen Two Face från Batman!!
Såhär såg jag ut igår:
Har länge velat göra denna sminkning o igår va de dags! Hann tyvärr inte med alla detaljer dock men snyggt vart de ändå :)
Nästa helg kör vi igen!! Nu vill jag fan göra en Joker, nån som känner sig sugen på en sån sminkning?

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Anonym

så sjukt cool, snyggt och läskigt!!

2010-11-03 @ 14:21:06
Postat av: Kristin

Tackar så mycket :)

2010-11-03 @ 19:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0