Halloween!

Hösten närmar sig med stormsteg och en ljusglimt i mörkret
är just HALLOWEEN!
Hur kul är det inte att få spöka ut sig riktigt ordentligt?
Har du planerat att ha fest under denna helg, så hör av dig till oss!
Jag gör inte bara folk läskigt blodiga och blinda,
jag ska rota i arkivet och hitta lite roliga bilder på
"Jokern", "Böldpest", "Ihjälfrusen" och vad jag nu mer kan hitta....
Nu är det ju ett tag kvar så mer info och inspirationsbilder kommer,
går händelserna lite i förväg bara då jag blev sjukt förväntansfull-
Älskar att spöka ut mig! ;)
STOR KRAM Anna

Kommentarer
Postat av: Sofie (Mist)

Japp, halloween kommer att bli en succé :)

2010-09-17 @ 15:45:40
Postat av: LOUISE NYBERG

Sv: tack så jättemycket!



Gud var äcklig bild btw.

2010-09-17 @ 16:21:14
URL: http://lnyberg.blogg.se/
Postat av: Jenny (mist)

Super duper Anna!! Du är såå duktig på att spöka-ut människor!! Mig får du göra något riktigt roligt på när det är dax för "Halloween firande" Å till alla våra kunder glöm inte bort att boka in en tid!!! :D Kraaaam

2010-09-17 @ 16:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0