Lördagsmake part 2

En annan tjej som jag ahnn med att fota, var härliga Susan! Hon skulle på Ladies night. Här har jag jobbat mestadels med basen, då Susan ville ha en väldigt jämn, och täckande bas. Därav jobbade jag med Superfoundation i två olika nyanser för att få den perfekta färgen! För att fixera, använde jag vårat underbara LÖSPUDER!!

Läpparna gjorde vi efter önskemål lite chokladbruna, toppat med ett glans!

Ögonen sminkade jag i varma, naturliga färger, och lyfte det med lite ljusa highlightskuggor. För att festa till det, lade jag även till en skimrande eyedust. I övrigt använde vi matta skuggor, och för att markera lite extra, använde vi den svarta cake eyelinern!
Hoppas att det blev en lyckad kväll nu!!
kram Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0