"Nagelstyling"

Som många av er säkert redan vet, så kommer vi inom en snar framtid att få in en nagelteknolog till oss på Mist, Ingelsta. Dock är det lite som ska fixas innan dess, så under tiden, gör vi dina naglar vackrare, med lack och dekorationer som glitter och strass m.m.
"Enkel" innebär nagellack i olika färger, mönster och nyanser.
"Dekorativ" innebär att du får med strasstenar, glitter eller andra dekorationer.

Vi har många olika nagelmallar (se ovan) men du kan givetvis komma med egna tankar och ideér!
Välkommen in!

Ingelsta Shopping
011 31 33 36

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så bra! Vilka fina ni har har gjort... Kul!! Jag ska leta fram lite fler mallar från skolan också =)



2010-09-16 @ 22:05:45
Postat av: LOUISE NYBERG

Gud vilka snygga naglar... synd att mina delar sig hela tiden...



Vad tycker du om min nya bakgrundsbild på datorn förresten?

2010-09-16 @ 22:24:44
URL: http://lnyberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Va duktig min syster Jenny

är på att göra naglar ! <3

2010-09-18 @ 18:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0