Erikas slutprov

Som jag tidigare sa brukar jag ha ett litet "slutprov" för alla våra praktikanter som även vill lära sig hårstyling. Under hela veckan går vi igenom alla grunder för en bra hårstyling och på deras sista dag får dom visa vad dom har lärt sig genom att lägga ihop allt och göra sin egna hårstyling :)
Erika valde att göra sin egna variant av en svinrygg som jag tyckte va svincool :)
Då Veronica inte är så förtjust i strama frisyrer tyckte jag att denna variant passade henne utmärkt! Erika är superduktig och hon tar verkligen till sig allt man säger. Det märktes tydligt idag när hon jobbade med frisyren!
Det har vart jätteroligt att ha dig hos oss Erika! Lycka till i framtiden, du kommer komma långt vännen glöm bara inte att tro på dig själv :)
Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: erika s

men gud vad glad jag blir ! tack så jätte mycket för de två lärorika veckorna! var otroligt kul Ni är bäst ! kram kram

2011-04-02 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0