Hjälp Mig!

Haha nu snor jag Sofies idé....men den var ju jättesmart!..och otroligt många som kommenterade =)
Vi ska ju ha fest i helgen och jag kan inte bestämma look!
Sofie och Bea ligger hästlängder före kan man säga!!
Måste ju försöka komma nästan i samma liga som dessa unga fina pumor!
Några av dessa looker?? Vågar jag ha färg på läpparna? Har aldrig haft det en ute kväll utan mest kört på sotat......känner jag mig själv rätt så kommer jag att vara helt svart klädd...alltså vara som ett blankt papper.
Kom med förslag på sminkning/look? Det vore verkligen sjysst och lite roligt! =)
Kram A

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostar det att fixa i ordning håret, om man har tunt fast ganska långt hår? skulle kunna tänka mig lockar :)

2011-04-12 @ 21:01:39
Postat av: sofie

jag tycker att du ska ha färg på läpparna OCH sotat. du är sjukt snygg i båda!! färgen högst upp på läpparna tkr jag är skitsnygg !! :)

2011-04-12 @ 21:28:25
Postat av: Erika S

Hej anna ! tycker verkligen du ska ha en mörkblå sotning med inslag av guld! med lite färg eller glans på läpparna! Du passar i allt de ja sätt dig i =) Kramar Erika

2011-04-12 @ 21:35:16
Postat av: Anonym

jag tycker du ska ha några pärlor och lösögonfransar! :D

2011-04-12 @ 21:50:41
Postat av: Sara

Du är SUUUPERFIN i lite färg på läpparna Anna! De två översta bilderna är mina favoriter. :) Våga nu. ;) Pusskram

2011-04-13 @ 01:04:51
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag tycker 2:an eller 5:an :D

2011-04-13 @ 08:15:58
URL: http://www.piamaria.se/blogg
Postat av: Gabbie

Jag tkr som sofie, sotat och färg på läpparna :D bild nr 2 och 6 :) så snyggt! och ha så himla kul på festen!!!!!! <3

Postat av: Anna

Tack snälla ni för kommentarerna. Just nu lutar det åt en mörk sotning med läpparna på bild nr 1? =)



eller vad säger ni?

Kram A

2011-04-13 @ 13:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0