Just Simple...

...Like That.
(Varning för)
--Of Topic--
Efter en jävligt lyckad fest för 50 personer kan jag äntligen slappna av lite igen =)
Det är lite att förbereda när man ska bjuda på mat, dricka, lekar, partybuss, smycka lokal osv..
Har känt mig superstressad/förväntansfull/peppad ... och nu har luften gått ur en.
Stolt kan jag säga att det är skönt att det är över-
En än gång lyckades vi med en superkväll och jag & sambo har verkligen världens bästa vänner/familj!
Alla ni <50 som kom är alla nära oss och det är otroligt att verkligen alla, super olika, olika, lika kan sprida sådan värme och glädje. Det är aldrig någon som spårar ur, det är aldrig någon som är sådär-lite utanför gänget.
Jag blir mega super rörd när jag tänker på er!
Det är så underbart att höra efteråt "Bästa kvällen jag har vart med om-ni har så jävla bra vänner så det är sjukt" osv..Till er. Det är ju ni som är våra vänner och ni är alla så jävla bra!!
Vi fick helt otroliga presenter (tex 2000 i resor, presentkort på flera tusen till renoveringen av huset,spa) förstår inte varför vi ens fick några, men återigen, vi har ju världens finaste vänner!
Festerna växer för varje gång, och så tänker man- näe det här var sista gången. Men så blir det så bra och alla är så glada. Så då börjar man planera inför nästa. Traditions enligt borde det bli midsommar nästagång. Vi får se. Vi har en sommarfest på G iallafall! Tack för en oförglömlig kväll!
ps. Jag var så jävla full. Men ändå bra full. Första på nästan 1 1/5 år!!
______________________________________________________________________________________
Så en enkel dagens då- Blå cake eyeliner, CV Rockford, rougerna Tan och summer glow, lipgloss på hylsa nr 3

Många Kramar // Anna

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ni hade styrt upp en asbra kväll :D det var sjukt roligt! hahahahaha bilderna på oss asså :S :D

2011-04-18 @ 18:07:18
Postat av: Alexandra

Ett jätte stort tack till dig Anna, för jätte bra hudvårdsråd som du gav mig idag:) stor kram

2011-04-18 @ 19:18:59
Postat av: Anna

Hej alexandra! Vad kul att du följer bloggen =) Hoppas att tipsen hjälper och drick massor av vatten nu!

Kramar



Sofie! Hahah ja och det börjar komma upp värre bilder nu haha

2011-04-19 @ 09:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0