Bas - Före & Efter

Hej hej..
Imorse när jag stog i butiken, så kände ja bara att jag ville tvätta ansiktet.. Så jag gjorde dee:)
Jag passa på att ta en före bild.
Tycker att basen är viktig för man får en jämnare färg & ser mkt fräschare ut i hyn

Före Efter


Efter bilden har jag använt mig utav: Concealer, Foundation, Puder & rouge.
Brynen är lite fyllda med våran brynskugga.
Man får bort alla ojämnheter, det blir verkligen jämnare & ser fortfarande naturligt ut. Tycker basen är viktigast.
Till vardags räcker det med bara basen, man kan lägga till nån skugga eller eyeliner om man vill ha det med mascara. Till fest kan man sminka på ögonen mer:)
Kram / Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0