Dagens make i lila och brunt

Såhär ser jag ut runt ögonen idag

Jäklar vad stor min näsa ser ut på så nära håll haha :O


Det fick bli en lite enklare sminkning idag eftersom jag är så förkyld hehe men lila och bruna toner fick det bli. Använde även den bruna skuggan dom eyeliner för att markera ögat lite och ge illusionen av fylligare fransar :)


Som ni ser har jag "bara" jobbat med fyra olika skuggor idag. Den vita "Eilat" syns lite precis under ögonbrynen och den är en av mina favorit ljusa skuggor och används ofta av mig som highlight :)
Glöm inte att ni gärna får fråga om ni undrar något typ "hur har du lagt den färgen" eller "vilka penslar använder du till den o den färgen"! Alla frågor är jättevälkomna :)

 

Kramar Kristin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiint :D

2011-02-16 @ 17:04:28
Postat av: Anna

Feint! Love those colors...

2011-02-16 @ 18:50:12
Postat av: somebudy

hur sminkar man sig sådär?

2012-02-08 @ 14:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0