Dagens, what´s your name?

Här kommer min dagens, som Anna och hennes BF Tim har inspirerat mig lite till :) De tyckte jag skulle sminka mig i antingen silver och cerise, eller rött och grönt. Eftersom jag inte är jättebekväm i chockrosa, valde jag det senare alternativet. Dock hade de säkert förväntat sig värsta extrema, med jättemkt görnt och rött, men jag gjorde sissåhär:

Rött fick bli en detalj, medan sminkningen är baserat på grönt, med en touch av gul och svart.



Färgerna jag använt finns såklaaart hos oss på Mist Stockholm, Ingelsta :)

Pussokram ses på stan!

/Sofie


Kommentarer
Postat av: Anna

Fett fresch!! du är så bra =) <Haha ja jag visste ju det där med rosa ;)

2011-02-16 @ 18:44:05
Postat av: fie

tack sweet! amen får köra på en rosasilvrig nåndag snart :) hehe. så får du köra på ....hmm, vad ska vi välja...en grön sotning vore kul, med inslag av någon "brytande" färg :) haha, kul att jag "bestämmer" åt dig ;D haha. kraaaam

2011-02-16 @ 19:07:04
Postat av: Anna

SCHKAA BLEI! roligt ju =)

2011-02-17 @ 11:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0