Diamonds are a girls best friends

Jag lovade igår att jag skulle visa hur jag gjorde gårdagens make lite mer extrem så här kommer det :)
Såhär såg det ut innan
Denna sminkning kan kännas rätt så extrem för vissa men den ger ögonen en väldigt snygg "kattig" form ;) Till denna sminkning har jag använt följande skuggor
Indian river
Zeus
Berlin
Denver
Madagaskar <3

GLÖM INTE SVART KAJAL! Jag grundar ALLTID mina sotningar med kajal, det är hemligheten till hur man för färgerna att bli mer intensiva ;)

Sista timman på jobbet hade jag en liten lugn stund så jag plockade fram lite stenar och blingade till sminkningen litegrann
Jag la till lite eyedust Pearl star under brynen och i inre ögonvrån och sedan fäste jag lite stenar med hjälp av franslim :)

Försökte verkligen få till en bra helhetsbild men det gick tyvärr inte så bra men lite ser man juh ändå :) Vad tycker ni?
Samtliga produkter jag använt kommer från Mist Stockholm, Ingelsta förresten!

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: sofie

fiiinfiinnt :)

2011-02-04 @ 18:55:59
Postat av: Kristin

taaaaaackk såå mkt :D

2011-02-04 @ 19:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0