Emergency kit Del 1

Vissa dagar känns riktigt hektiska ibland. Man jobbar hela dagen, sen ska man möta upp vännerna, ta en drink o kanske ut o festa lite? Oftast hinner man inte ens hem emellan för att bättra på sminket och fräscha upp sig lite.
Som van pendlare (läs: pendlat 4 timmar om dagen till o från jobbet i 5 år!) har jag massa kneps o tricks att dela med mig av när det handlar om hur man snabbt gör sig redo till en partykväll utan att behöva åka hem emellan ;)
Så del 1 är väldigt grundläggande.
Du behöver en grymt bra necessär! Den ska rymma en massa saker och samtidigt vara snygg. Jag har alltid 2 necessärer i väskan. En för hygienprodukter och en för sminket. Detta är ett bra tips för dels blir det lättare att hitta vad du behöver och sen kan du lämna hygienprodukterna på jobbet så får du mindre att bära på :)

Dessa 2 i 1 necessärerna finns att köpa hos oss på Mist Stockholm, Ingelsta för 120:-
Det är alltså två stycken necessärer, en större och en mindre som rymmer det mesta. Jag använder den stora för hygien och den lilla för smink och får plats med allt jag behöver ha med :)

Imorgon kommer del 2 av Emergency kit så håll utkik :)
Kramar Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0