Föråldring.

Detta var mitt fredagskvällsnöje :)
Efter att ha kikat på Annas föråldringsbilder, tänkte jag att jag skulle apa efter, så gott jag kunde :)
Emil är alltså bara 22, men med lite smink blev han 72 :) Till detta har jag bara använt "vanligt smink" som vem som helst använder... Inget specialeffekt smink. Anna och Kristin som är grymma på specialeffekter ligger några steg före mig, vill ni se vad de gjort så finns det coola bilder i arkivet :)
Det jag gjort på Emil är att förstärkt rynkor, mörkat upp under ögon och gjort brynen lite gråaktiga :)
Superkul :D
Det finns så mycket man kan göra med smink! För det mesta sminkar man sig ju för att se ung, pigg och fräsch ut, men vill man ha motsatt effekt, så funkar ju det också ;) Haha.
Kram Sofie

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är ju grym sofie!! =)=)

2011-02-20 @ 21:36:19
Postat av: Sofie

Haha, tack, men du är grymmare!!

2011-02-20 @ 22:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0